2022. már 03.

Blogstart - de szép bauxit, honnan van?

írta: ZakuTheSurvivor
Blogstart - de szép bauxit, honnan van?

Úgy éreztem, foglalkoztat annyira néhány téma, hogy ideje lenne blogot indítani róla. Hogy fog ez elsülni? Hát, remélem, annyira azért nem rémesen(fő az optimizmus, yeeeeeyy~). Ha másnak nem is, de legalább egy kis katalógusnak jó lesz a hely.

Elsősorban csomagolásokat terveztem itt megosztani, amik szerintem kicsit többek annál, mint egy kukába való fecni, ami nyomokban még tartalmazza a reggelink morzsáit. Tudom, mostanában eléggé nagy hangot kaptak a "csomagolásmentes" mozgalmak, amit én is szeretek támogatni, de muszáj egy kicsit magam ellen is beszélnem most. Szerintem ez is egy fajta művészet tud lenni, amit érdemes kicsit jobban szemügyre venni.

Manapság elég sok szép csomagolástervet lehet találni (pl: Behance) de én szívesebben veszem szemügyre azokat, aminek a legyártásával már valaki meg is szenvedett. Elvégre, legyen bármennyire is szép egy terv, ha azt nem lehet kivitelezni, inspirációnál többre sajnos nem jó. Ássunk egy kicsit mélyebbre a polcokon, és lássuk, mitől döglik a HP nyomtató. 

Szólj hozzá

design package grafika csomagolás